Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Monday, March 14, 2011

untuk kau !

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera .

errr ,bahasa yang dikeluarkan mungkin kejam sikid =..=

kau oh kau .kau lahhh kan .ish .tsk tsk tsk .tahu tak aku rendu kat kau ?tahu tak ,rendu sangat kat kau !setiap kali nampak pic kau , aku rasa mcm nak hempas je lappy nih .tapi ,apa boleh aku buad .kawan kawan kau semua kawan aku kat fb .aku ta faham ler dengan kau .awad kau berubah ye ?aku ada buad salah ke kat kau ekh ?aku jadi musykil .tsk tsk tsk .kau nak tahu tak ?setahun dah tak berhubung dengan kau .dan apa yang kau buad still jadi tanda tanya kat aku .

ohh ,rindu moment lepak dengan kau sama-sama .kat sekolah ,kita ketawa sama sama .kita borak sama-sama .but a few day sebelum aku belah dari situ ,kau dah lain .sepatah aku tanya ,sepatah jugak ler kau jawab .bila aku tanya kenapa dengan kau ,kau kata takde apa .aneh kan ?well ,aku tahu jarak umur kita 2 tahun .2 tahun kan ?kalau aku tak silap .at least respect me as your senior .boleh je kan ?tapi ,entah lahhh .aku tak paham dengan kau .nampak aku pun kau lari ?jadah !nak kata aku cikgu disiplin ,ta pum .aneh aneh .

HAHAHA ,aku cerita nih bukan untuk kau baca pun .sebab kalau kau baca pun ,bukannya kau amek port .damn !HAHAHA !so ,ini cuma untuk luahan aku jeh .aku rasa bosan hidup dalam keadaan tertanya-tanya .jadi ,aku malas dah nak tertanya-tanya lagi .dulu ,ye aku anggap kau adik .but now ?tak tahu dah nak anggap kau apa .kawan je mungkin :) ta salah kan ?HAHAHA !kita kan kawan .damn !

okay dah .tata !

makhluk bulu bulu milik saia <3


p/s : awak yang comel , saya rindu awak lah !best tadi dapat webbie sama sama .awak comel sangat ! melting <3 HAHAHA

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...