Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Friday, June 17, 2011

Minggu Pertama Bergelar Student Tahun 2 Dip Di UTHM

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera ^^

tajuk yang complete kan ? ahahahaha .
minggu 1st sangat teruja . dan memenatkan . dengan jadual yang tak berapa best (pada mulanyalah)
sepanjang minggu ni , macam macam pengalaman telah aku lalui bersama kawan kawan aku .
mula bergelar pelajar tanpa asrama .
hidup jadi sangat sangat berdikari apabila kena buat semuanya sendiri .
subjek yang menarik walaupun hardcore ! wish me can do my best yea !
well , so far so good . maybe . awal awal lagi dah dapat assignment yea .
sungguh express rakyat . HIHI . tapi semua still under control .

rumah sewa aku terletak lebih kurang 1 kilometer setengah dari UTHM .
di parit haji rasipan . aku agak pelik bila ramai tak jumpa tempat tuh . HIHI
rumah biasa , ala ala kampung sikit . tapi okay lah . cume tengah hari agak panas
bukan agak tapi sangat panas . okay ? HIHI
mula masak sendiri , mula buat itu ini dengan sendirinya .
wehee~ housemate juga okay lorh walaupun selalu berantem dengan dea halim .
ahahaha berangan nak beli kereta kunun :p
rumah hanya menempatkan 6 orang antaranya
aku , Dea , Kak Ira , Dewi , Liza dan Tey . 4 student IT 2 student Civil .
mereka semua sporting dan very understanding . HIHI

sejak bergelar student luar , mula busy dengan aktiviti harian . busy ? agak lah .
pagi pagi sudah bangun kerana kelas mula jam 8 atau 9 .
jalan kaki menuju jalan besar . tahan bas luar .
atau bas lompat lompat .
sudah mula bermesra dengan pakcik drebar bas perwira .
sudah mula belajar berbaik dengan semua orang .
sudah mula excercise jalan kaki pergi kelas .
banyak perubahan positif malah kini aku lebih yakin .
yakin ? yakin ke ? HIHI

yang best kan , subjek subjek untuk sem ini .
Konsep Multimedia , Data Struct , and berbagai lagi *mempunyai masalah ingat nama subjek*
aku harap sem ni , aku dapat jadi lebih aktif . sebabnya kan , aku nak juga jadi macam student lain
pergi sana sini , buat itu ini . seronoknya lah kan ? ingat nak masuk SISPA balik tapi . . .
okay tukar topik . 
jumpa beberapa orang kawan lama yang kini sama sama bernaung di bawah satu U .
Adib dan Ain . 2 2 junior lah kiranya . Adib course Mechanical dan Ain 1 course dengan aku iaitu IT .
dapat junior yang sempoi macam mereka . memang terbaik lah ! ^^
tapi U nampak kosong sebab takde budak degree kan . tapi takpe lah .
meriah tetap meriah kan ?
pembangunan U semakin pesat dan aku semakin bangga bergelar student UTHM .
walaupun namanya belum GAH . tapi cukup GAH di hati aku .
*ayat nak poyo saje -,-'*

okay lah kot . cukup sampai sini dulu bercerita mengenai pengalaman minggu pertama .
HIHI ^^ penat sudah .

err , untuk awak . ye awak capital A . kalau kau rasa bengang dengan aku , kau remove je aku ye . kalau tak pun , kau block aku terus lah kan . aku pun malas nak hadap muka kau kat home page aku . aku pun tak tahu apa salah aku sampai kau rasa kau perlu post status macam tuh . fine fine fine . aku tak buat dah weh . ingat aku batak sangat ke ? ececece teruskan lah usaha awak tuh ye . bai ! ^^

ops , tersentap sekejap . okay lah . papai ~

peace no war :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...