Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Tuesday, July 26, 2011

Gua ada benda hot . Lu ada ?

dah lama tak menaip naip weh . lama sungguh .
kematu jari jari ni sebab gian nak menaip *okay tipu pun sebenarnya
kenapa ? kenapa ? kenapa ?
sekarang dah dapat semangat balik sebenarnya .
semangat apa ? nak raya ?
TEPAT SEKALI ! ehh silap !
semangat nak mula berblogging dengan aktif balik .
kenapa ? apa lah fungsi blog ni kalau bukan untuk kebaikan kan ?
okay aku tak nak cakap banyak lah . aku cuma nak senaraikan beberapa perkara hot yang berlaku belakangan ini.

PERKARA HOT ? ohh emm jayyy .
apa yang hot ? apa ? apa ?
sebenarnya masalah berfacebooking yang aku kira ramai dah alert .
masalah paling besar adalah masalah VIRUS dan HACK . okay aku ada petua mudah untuk hilangkan semua masalah negara bukan setakat dunia malah satu dunia okay ! :)
orang sibuk ber"Hi, how are you?" bagai . rimas tau dok ?
caranya mudah je weh sebab aku tak alami lagi dah masalah itu lepas aku lakukan perkara yang disarankan .
apa caranya ? teruja nak tau ?
meh ceq habaq naaaaa .

mula mula , hang p click kat IM box korang tuh .
mesti keluar nama orang yang available chat bagai kan ?
then , korang satu button yang bentuk mcm component tuh . alaaaaa
yang untuk setting tuh kan .
kemudian , korang click je button available to chat . daripada tick kepada untick .
kemudian hide sidebar .
OHH MUDAHNYA ! kemudian korang bolehlah berfacebooking dengan aman .
tanpa gangguan daripada entah sesiapa kan .
HAHAHA amcm ?  berkesan tak tutorial kali ni ?
berkesan kan ?
that's all . THANK YOU :)

p/s : nak cara paling mudah ? g account , click log out . pergi study . hah , kan mudah ! :P


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...