Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Tuesday, August 23, 2011

Entry Pendek Je .

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera .

okay lama gile kan tak update blog ni . memang berhabuk dah ha blog ni . fuhhhh fuhhhh~ sebenarnya , kekangan masa dan beberapa masalah tertentu menjadi punca kenapa tak ber update ini blog . bukan apa , lappy baru je baik lepas beberapa minggu sakit . jadi , apabila dapat balik lappy dan sudah lakukan beberapa pembaharuan , baru lah update blog ni . oh ye oh ye , kekurangan idea juga jadi punca . oh , rupanya bukan mudah jadi blogger . okay dah cukup .

sebenarnya aku nak cerita lah . suka duka life aku sepanjang aku tak update ni . walaweh ! mcm retis gituh nak cerita life sendiri . takde lah . kitorang punya subjek Technical Communication II. banyak giler assignment. meeting , resume , interview and the latest one is video pendek *baru sekarang aku sedar susah payah jadi seorang pelakon* ewahh ayat mcm dah jadi pelakon sepenuh masa je kan ? padahal berlakon untuk video pendek je . hihi tp betul lah . memang susah nak jadi artis ni. nak hafal skrip, berlakon depan kamera , scene tak jadi kena repeat beberapa kali , dan dan waktu cuaca panas kena berlakon di tempat terbuka . memang tercabar bhai iman . okay actor and actress semua , korang memang hebat . sampai kitorang dah tak tahu mana asli mana lakonan . *tangan di dada, mata keatas*

aku tak suka IM baru facebook . diulangi , TAK SUKA ! sebab apa ? aku tak pernah on IM pun tp kat IM kawan kawan aku, aku appear online . sorry lah pada sesiapa yang pernah IM aku tapi aku tak reply . bukan aku sengaja . semua IM korang masuk inbox . aku balas cuma lambat lah as aku pun dah jarang on facebook . err , jarang ke ? lalalala~ dan virus semakin banyak virus rus rus rus~ *gema* menyampah giler ! lain kali , tanak ada kawan reramai lepastuh tak tegur . once IM dia masuk naya . dan dan je say HI bagai . padahal orangnya tak pernah tegur pun . demmit -.-' *aku tahu aku agak ketinggalan bab ni*

sometimes , we think we just good enough but the truth is we never been good at all . sometime , we may think love is important but the truth is family more important . Boyfriend , girlfriend , special friend . all got "END" at the end but family only got "ILY" which means I LOVE YOU . appreciate someone who loves you before you lost everything you love . love is a great power to change people if we are not careful of choosing it :)

just go on in whatever you've done . satisfaction is important ! ignore others :)

p/s : IMY capital L :'(

pp/s : entry pendek ke ni ? -.-


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...