Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Friday, August 26, 2011

Selamat Hari Raya :)

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera .

dikesempatan ini , aku nak ucapkan Selamat Hari Raya untuk korang semua . plus , aku nak minta maaf andai ada salah dan silap sepanjang aku berblogging ni . everyone do make mistake . so do i . i know i am not perfect . not good in words but please , i am sorry for everything i had done to you guys . forgive me please . sobs~ aku tahu ada yang marah , bengang , tanak tegur lagi . aku tahu aku salah . dan aku minta maaf . jahat giler kan aku kat korang . i am so so so so so sorry ! :'(

okay macam mana persiapan raya korang ? best ? dah beli macam macam ? mesti seronok kan ? aku ? entah lah ye . aku tak tahu kenapa aku rasa raya ni hambar je . bosan je weh . kenapa ? kenapa semua ni berlaku ? even mood nak cari pakaian raya pun aku takde . please give me back my mood ! aku nak raya juga weh . HAHA sedihnya Ramadhan dah nak berakhir . semoga boleh jumpa Ramadhan tahun depan . insyaAllah . err , cuti aku lama juga lah . seminggu lebih sikit tp terus jadi tak best sebab banyak giler assignment plus naik cuti ada test ! adududududu lemah betul aku .

sebenarnya malas nak jadikan entry ni panjang . jadi aku stop sini dulu . akhir kata , SELAMAT HARI RAYA . MAAF ZAHIR DAN BATIN . serta SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN YANG KE 54 . oh alhamdulillah :)

gambar raya 2 3 tahun yang lepas :p


2 comments:

~a.i.m.a.n.~ said...

selamat ary rye, , ,sory 4 evrytings. . .if sy ad wat awq sket aty. . .maaf ye. . hope kte kwn smpi bile2 k. . .:)

penuliskosong said...

yup , kawan sampai hujung nafas :)

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...