Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Wednesday, September 28, 2011

crying

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera .

bukan niat aku untuk cerita benda personal tp aku nak jugak cerita sebab aku terasa mcm takde dah tempat mengadu . atau mungkin sebab dah terlalu lama aku tak menangis jadi inilah padahnya . aku memang rasa nak nanges . aku bukan minta simpati atau apa . aku cuma nak luahkan apa yang terbuku . boleh tak ? aku terpaksa bukan aku sengaja . kalau dulu , ada yang sudi dengar aku nanges . kini ? siapa je ? terpaksa pendam rasa sorang sorang . oh , hati kenapa kau begitu hiba ? :( aku nak jadi diri aku yang satu lagi . aku nak buang sangat perasaan aku yang satu ni . kenapa aku begitu sensitif . 

banyak perkara berlaku kebelakangan ini . aku pun tak tahu kenapa . setiap apa yang berlaku , semuanya mengusik naluri aku . mungkin betul . hidup manusia ada pasang surutnya . aku pun cuma boleh redha dengan putaran hidup yang satu ni . ahhh , aku terlalu sensitif barangkali . tp . salah ke aku ? kehilangan tempat mengadu . maksud aku , aku kehilangan kawan yang betul betul boleh dengar masalah aku . aku perlukan seseorang untuk jadi pendengar yang setia . mcm zaman sekolah dulu . tp , semua tu aku tak dapat sekarang . ada memang ada . tapi , dia . hmmm .

ah , bila time mcm ni . aku terkenang . ada sekali tu , aku terasa nak sangat menangis . sehingga air mata aku ni , tanak berhenti mengalir . waktu tu , hanya seorang yang boleh aku cari . dan dia tetap ada untuk aku . dia sudi dengar aku nanges. sudi call aku berjam jam hanya untuk dengar aku nanges . dunia dunia . dia pun dah busy dengan life dia . takkan aku nak ganggu dia hanya untuk dengar aku nanges ? kenapa aku kena nanges ? kenapa dan mengapa ? mungkin aku dah tak kuat ? mungkin~

sudahlah . aku cuma nak luahkan tu je . aku nak MENANGIS . tp aku dah hilang orang yang boleh dengar aku MENANGIS . aku rindu :'(


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...