Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Saturday, October 8, 2011

bau itu bau busuk . jadi , jangan bau .

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera .

korang korang semua ! apa khabar ? sihat ke ? bagus lah kalau mcm tuh . aku lega mendengarnya . phewww . exam sekarang ni . one more paper then i am free ! not forever free but for a while . bila paper last tu ? jumaat nanti . memang tanak lama lagi lah kan gap masa exam kitorang untuk paper terakhir tu ? apa mimpi aku update ni ? mimpi indah sudah semestinya . pffft -..-' sebenarnya aku bosan . FB bosan , Twitter pun bosan , apa pun bosan lah . asyik stalk blog orang je . tapi tak pernah tinggal jejak . silent reader . woot ! aku tahu aku amatur tapi aku rasa macam nak suggest kat korang beberapa blog yang memang patut korang baca . seronok tau baca blog diorang . aku wjib bukak blog diorang walaupun diorang buat karangan dalam blog diorang . ayat diorang tu yang buat aku tertarik ! :D


  1. http://yayahana.blogspot.com/ : blog dia bes sebab dia ni walaupun cantik tapi ayat dia slumber je . kadang kadang baca blog dia , penat scroll je sebab banyak gambar . memang interesting bila baca blog dia . tapi , percaya tak . aku tak jadi follower dia pun . disebabkan aku dah bookmark blog dia , senang je nak jumpa blog dia . wajib tengok blog seorang anak muda yang sekarang study ijazah sarjana muda skrin . woot , dia cantik :)
  2. http://www.ayeemayam.com/ : blogger lelaki yang sempoi . terer flash oh dia ni ! banyak entry dia menggunakan adobe flash tersebut . malas ada juga game seperti pac man dan tetriz yang ada dalam blog dia . well , aku suka cara dia berblogging sebab dia ni sempoi . malah sebenarnya dia ni ada 6 blog . percaya atau tidak ? percayalah~ dia student UITM Shah Alam juga :)
  3. http://www.terbangtinggitinggi.com/ : blog milik Hamzah Ian . blog ni pun best . err , suka gaya penceritaan dia oh . sempoi sempoi je . cuma aku perasan , lately dia jarang update . busy barangkali . imej dia tak lari dari Ultraman . yah , Ultraman . HAR HA HAR (ada di header dia) blogger lelaki memang best sebab skati diorang nak bubuh ayat apa je kan ? dia ni kuat imaginasi dan dah belajar flash juga . whoa :O
  4. http://www.liyanaa.com/ : oh ini memang shempoi . blog milik student UKM . pun suka cara dia taip walaupun kekadang tak paham . aku suka juga tutorial yang dia sediakan . blog dia juga banyak kongsi pasal mkanan di mana aku suka sebab aku suka makan . dia ni ayat dia giler sempoi weh . suka giler ! kadang kadang baca memang tergelak sorang sorang lah . aku syorkan baca blog dia ni weh . seronok~
  5. http://mymilktoof.blogspot.com/ : okay , yang ni aku sukar nak terangkan . korang p click then korang nilai . memang suka giler dengan ickle and Lardee dalam blog ni . penceritaan dia menarik malah idea dia menyeronokkan . blog imaginasi yang hebat . ickle dan Lardee sangat comel ! well , pemilik blog ni orang California kalau tak silap :)
okay okay . ni je 5 blog yang aku selalu bukak . wajib ! tidak boleh tidak . hehehehe kenapa ? korang kena p tengok sendiri . sedikit sebanyak kita terhibur dengan cerita mereka . mereka memang terbaik ! oh bilalah aku boleh jadi macam diorang . pfft ~ update pun malas malas -..-'

my new fav color is PINK . *big clap*


2 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...