Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Saturday, February 25, 2012

the busy life; student life

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera .

life sebagai student sekarang ? fuuuuuuuuu~ cannot describe by words lah . busy gila ! baru terasa debarannya . eh ? okay okay . disebabkan itu jugalah , aku malas nak update apa apa . oh dengar cerita facebook nak ditutup ? we'll wait and see okay ? kalau tutup ? tutup je lah . bukan ada bayaran apa apa pun kan ? ye dok ? oh yes sekarang more into Twitter . my Twitter ? err , tak perlu kot . hihi sebenarnya rasa semak dengan facebook tu sekarang . macam macam hal . nama pun social network kan ? haihhhh~

oh ye , pada semua kawan kawan , bekas kawan , bekas kekakih (eh?) , dan semua yang pernah hadir dalam hidup aku tapi korang dah blah , aku nak cakap sikit . TERIMA KASIH kerana pernah jadi sejarah hidup aku , TERIMA KASIH kerana pernah ajar aku erti sebuah kehidupan , beri pengalaman paling berharga , aku hargainya :) terima kasih daun keladi . aku MINTA MAAF andai ada salah dan silapnya aku dalam life korang sampai korang pergi dari life aku . jujur , jujur aku cakap , aku rindu korang :') rindu semua kenangan dan aku TAK PERNAH LUPA . semua tuh . korang pun dah happy kan ? aku tumpang happy dari kejauhan (ceh!)

ok lah bai :D

:') hikk~

i miss you , my 'someone'

:D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...