Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Saturday, March 31, 2012

What A Longggggggggg !

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera :)

Guess what . what ? i'm in the mood of HOLIDAY !

actually cuti dah pun bermula beberapa minggu lepas . err , final exam ? ada lah juga rasa macam nak suruh orang tikam guna pedang ke pisau ke kan . bahana asyik berfoya - foya dan tak mahu study . memang camtu lah jadinya . oh ye kebanyakkan result dah keluar . 1 paper je belum keluar . huaaaaaaa ! memang hancur sehancur hancurnya ! :'( but , i take it as pengajaran . semester depan jangan ulanginya lagi okay zieq :D motivasi diri sendiri ni . cuti aku lama weh kali ni . 2 bulan . cam biol jugak aku rasa . kenapa tak benarkan kami terus study . cuti lelama ni mood nak study mesti takde nanti . haihh dah biasa kena dah weh ! ~.~

sekarang aku tak into fesbuk lagi dah . plus sejak sejak fesbuk aku dah bertukar jadi timeline . what a great achievement ! pfft~ aku on fesbuk untuk main game je . entah sejak bila entah aku layan game fesbuk aku pun tatau . janji nampak best , aku layan je . oh i am more into Twitter . but buat masa ni tak sedia lagi nak exposed sangat account Twitter aku . haha ! kalau jumpa , jumpa lah ye :D *bajet retis* apa mimpi aku update blog ni ? oh ada beberapa motif . nak share beberapa perkara ! mai mai baca mai !

1st of all . aku nak share satu lagu yang aku minat gila ! yang aku rasa memang kena sangat dengan kehidupan orang berpacaran yang dah break . oh lagu ni memang aku nak tuju pada 2 3 orang yang pernah hadir dalam life aku . siapa ? rahsia lah . tapi siapa makan cili kan terasa pedasnya sendiri :D tajuk lagu ni , SOMEBODY THAT I USED TO KNOW . by GOTYE feat KIMBRA . pepandai ah korang google ke yahoo ke ask ke bing ke . aku cuma share tajuk je . lagu ni pasal satu pasangan couple ni , diorang break . then ex penyanyi ni act macam tak kenal penyanyi ni . jauhkan diri semua . so , penyanyi ni anggap ex dia sebagai orang yang pernah dia kenal . sekali lagi , PERNAH . haha ! lagipun music arrangement dia best :D simple but nice .

2nd , kepada warga manusia di Batu Pahat . yang sering mengalami kelaparan di lewat malam dah tatau nak makan kat mana yang murah dan cepat . aku ada jalan penyelesaiannya . ni dia !

waktu beroperasi : 7.30 pm until 1 am . sometimes can extend to 3 am .

burger dia memurah je weh . macam macam disediakan . burger pelbagai jenis . even benjo dia pun sedap ! percayalah . aku ni pelanggan setia okay . aku tahu lah . cewah ! hahaha ! oh lagi 1 lagi 1 ! untuk kaum ADAM yang mengalami masalah sakit badan , ingin urutan yang melegakan , ini dia untuk anda !

waktu operasi : 7.30 pm - 1 am . full seminggu bukak . takde cuti kecuali terdesak seperti masalah cuaca atau kesihatan . jangan reragu . ini dijamin suci bersih dan MURNI . asli okay takde cetak rompak . cuba dulu baru tahu :D

p/s : bila kau kata orang bajet suci di status mahupun blog mahupun Twitter mahupun Tumblr. sebenarnya korang sendiri sedang bajet suci (: #randomtalk
pp/s : aku mungkin akan aktifkan blog lagi 1 balik . blog mana ? blog SINI !

yang salah dan silap itu datangnya dari saya , ampun dan maaf saya pinta . bukan berlagak baik mahupun bagus cuma ingin kan kesamarataan sebagai umat Islam :)


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...