Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Sunday, June 17, 2012

Oh I Love You , Daddy :)

Assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera :)

 Abah dan Ibu <3


Abah <3

Mungkin aku ini jenisnya susah untuk mengaku depan depan . Susah untuk aku cakap sayang pada Abah dan Ibu depan depan . Sebab aku ini jenisnya pemalu orangnya. HAHA ada kena mengena kah ? okay abaikan .

Abah saya seorang yang tegas tapi lembut dalam bicaranya . Abah saya ramah dan mudah senyum . Orang gelar abah saya Cikgu Senyum . Abah bila mengajar sangat tegas namun tidaklah garang . Abah saya sanggup buat apa sahaja asal kan anak - anak nya berjaya . Itu lah ABAH SAYA .

Abah saya buncit tapi dia taknak mengaku . Lepastu mesti abah akan cakap ibu yang buncit . Tapi , abah baik . Suka bergurau . Abah pendengar yang baik . Abah berkulit hitam manis . Bermisai namun bukanlah garang macam singa . Sabar dalam mendidik anak - anak . Abah saya seorang pendidik yang terhebat ! :D

Jadi , untuk abah saya .

Hamidon Bin Semahon .

SAYA SAYANG ABAH SANGAT SANGAT .

SELAMAT HARI ABAH , ABAH :D

<3


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...