Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Wednesday, December 19, 2012

it's me and my life

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera .

wahh , lama dah tak menaip entry baru ni . maklumlah busy je lately ni . sekarang sudah start praktikal . Alhamdulillah semua okay saje . malah sedang cuba untuk memberikan yang terbaik lagi kepada pihak syarikat sekarang . syarikat apa yang dipilih ? Three A Global Tech . yupp , sebuah kedai yang menjual laptop , tablet dan bermacam lagi aksesori . banyak juga yang aku telah pelajari di sana . terima kasih .

ohh , aku juga telah join satu program ni . program untuk turunkan berat badan . alhamdulillah . dalam masa sebulan aku berjaya turunkan 5.2 kg . memang tak b anyak tp aku sedang berusaha . doakan aku berjaya okay ? anda juga ingin menurunkan berat badan ? boleh tanya saya bagaimana . malah kulit muka pun semakin bersih . terima kasih  dan tak sia - sia aku menyertai program itu . hanya perlukan sedikit komitmen dari anda dan anda boleh mengubah hidup anda . be your own boss ! kita kerja untuk diri kita . nak tahu kenapa ?

seharian kita kerja , pagi petang siang dan malam . siapa untung ? siapa kaya ? boss kan ? jadi , ubah sedikit laluan hidup anda dan insyaAllah hidup anda boleh berubah . tidak mahukah anda bekerja siang malam dan anda juga yang merasa keuntungan ? daripada mengayakan boss , baik kita kayakan diri sendiri kan ? di samping sihat , income pun seronok jugak . cuma bergantung pada diri . mahu ke tidak mahu ? jika mahu , anda boleh hubungi saya di 017-7198460 .

ohh ohh , 19/12/2012 . alhamdulillah genap lah umur aku 20 tahun . masuk dekad baru sudah . dan ye , tahun ini lah pertama kalinya disambut oleh mereka mereka yang belum 2 bulan pun mengenali aku tapi mereka terima aku seadanya . terima kasih team Victor :') takkan saya lupakan segala kenangan indah dan manis itu . terima kasih ya Allah terima kasih Herbalife :D

okay lah . itu saje rasanya . anything you can ask me . via phone or email . my email ziqasuperduper@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...