Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Tuesday, December 25, 2012

kulit muka bermasalah ? ada penyelesaiannya ! #1

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

wahhh harini rasa sangat bertenaga walaupun tidur kurang daripada 4 jam . kesibukan kerja sebenarnya membuatkan aku kekurangan masa untuk diluangkan bersama blog dan laman sesawang lain . masa untuk lepak di club pun semakin singkat :( tapi itu bukan mematahkan semangat aku . syukur ada Teamix ni sebab memberikan tenaga . jadi , aku rasa bertenaga sangat - sangat . badan pun kurang penat . tak percaya ? anda boleh cuba :)

oh oh nak cerita ni . pasal masalah kulit lah . kulit muka aku sebenarnya ada hitam hitam . orang kata sebab liang roma terbuka then minyak berkumpul kat situ . so , timbul lah hitam tu . kiranya blackhead lah . so , aku try satu produk ni . Alhamdulillah kulit muka sudah beransur okay . minyak kat kulit muka pun dah kurang dah . tiada lagi muka lesu :D terima kasih Allah , terima kasih Herbalife . kenapa aku beria - ia cerita dan promote ni ? nak tahu sebabnya ? okay aku cerita .

dulu , aku ni ada alahan pada scrub . kalau aku pakai apa apa produk yang ada scrub , automatik badan aku gatal - gatal . kalau pencuci muka ni , habis lah dagu aku , aku garu sampai merah . boleh luka pula tu kadang kadang . memang azab lah cerita dia . so , aku start minum herbalife ni dalam 2 3 hari mcm tu , aku pun pergi lah satu event ni nama dia Mega HOM . speaker pada hari tu adalah Maryam Izzati dan suaminya Tuan Hafiz (Millionare team member) . dekat situ lah aku dapat tahu bahawa herbalife ni ada produk luaran (time tu tak perasan pun kat club ada display . noob kan ?)

aku pun semangat lah nak beli pencuci muka tu sebab kita dah guna produk kan jadi kita yakin dengan produk kita . tapi hampa sangat bila dapat tahu pencuci muka tu ada scrub . BAGI ANDA YANG ADA ALAHAN DENGAN SCRUB MACAM AKU , JANGAN BERHENTI BACA DAHULU ! aku pun tanya lah pada up up upline aku , kak Siti Muliana (best coach ever!) dan pada up up up up upline aku , Victor Ong (mentor dahsyat!) pasal hal ni . mereka kata , tiada masalah cuba . sebab produk semua guna bahan organik . 100% pure . dan scrub yang ada dalam produk tu , bulat - bulat kecil maknanya tidak dipecahkan .

Alhamdulillah lepas sebulan aku guna produk ni , aku takde masalah alergi . malah aku beli juga exfoliating scrub yang diguna pakai seminggu sekali . kesannya ? kulit aku rasa segar je . ceria je . takde rasa lesu lagi dah . ini serius tau . sebab aku berani bagi ibu dan adik - adik aku pakai . adik aku punya kulit pun dah okay dah sekarang . dah start bersih dah . alhamdulillah . sangat - sangat lah bersyukur . sebab dah tak payah runsing fikir pasal kulit muka ni . sebab sejak start kerja , kesan jerawat susah nak hilang . tapi dengan produk ni , semuanya selesai . tiada masalah sudah :)

nampak tak ? radiant c maaaa . so , ada bau orange . wangiiiiii sangat sangat !

ohh sejak guna produk ni , aku semakin rajin cuci muka . sebabnya , excited nak cuci muka hari - hari . dulu sehari tak sekali lah aku cuci muka . sekarang ? wajib 2 kali sehari . tak boleh miss . sebabnya seronok lah . kulit segar gitu . rasa macam nak makan makan je pencuci muka ni sebab bau orange dia . yumm yumm . kalau anda berminat nak tahu kesannya dengan lebih lanjut , berminat nak tahu kandungannya apa , anda boleh lah PM saya di ziqasuperduper@gmail.com . kalau anda pengguna Blackberry , anda boleh add bbpin saya 2A29A03B . ingin LINE atau VIBER ? contact saya di 017-7198460 . ehh Facebook pun boleh :) okay ? next time kita akan cerita pasal toner dan lain - lain produk . k bai :D


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...