Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Tuesday, March 8, 2011

Saya Kembali !

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera :)

belog yang sudah lama tidak dijenguk .kini saya beri nafas baru . *cehh cehh* rendu juga sebenarnya nak berblog nih .bila tgk orang lain ada blog ,hati ni meronta ronta jugak nak ada blog balik .HAHAHA !tak berapa rendu blog lama sebab . . . entah lah .HAHAHA !okay mari kita mulakan sesi intro diri sendiri okay?

watashiwa Nur Haziqah Binti Hamidon desu .umur saya 19 tahun .okay muda lagi :) sekarang student lagi .dekad UTHM .mana itu ?google lah sendiri .malas bagi hint .HAHA !okay .anak jati BATU PAHAT .saya sayang BATU PAHAT .seorang yang agak cengeng ,kuad nanges ,cepad tacink dan sengal !saya tak pernah kisah anggapan orang pada saya .janji saya happy okay ?




ini lah saya .ohh ,saya memang tak cantik tak hot macam anda semua .tapi saya tetap saya :) terimakasih ye sudi jengah sini <3

okay tata :))


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...