Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Thursday, March 10, 2011

Kau dan Aku ?

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera :)

first of all ,aku cuma nak introduce kawan kawan sehidup , semakan ,selepak ,semandi ,sekatil ,sebantal dan segala se yang ada lah ! HAHA .
mereka nih lah yang banyak ceriakan hari hari aku .
so ,dengan mereka lah aku berguau ,bercanda ,bermesra ,a go go *tbetbe*
tak kira lah kaum apa ,agama apa .
kami semua mesraaaaaaaaaaaa :))

okay yang kelabu itu nama dia Nurul Farahin Binti Roslan . dan yang hijau itu nama dia Nur Hidayah Binti Abdul Halim .
Mereka berdua nih roommate saya di UTHM nih .teman semereng ,sejimba jimba .dan mereka sangat sporting ,kelakar .pssssst korunk , aku sayang korunk lah ! :))

dari kiri : Saida Nafisah Binti Roslan , Nurul Saadah Binti Norli , Malarvilli a/p Thanabal , Tey Sze Chen , me dan Hidayah .
mereka teman sekelas yang paling rapat .sentiasa ada time susah dan senang kami .kelakar orang orangnya .menceriakan hari hari aku as a student di UTHM nih :))

ouh Atiqah dan Achik .maaf nama penuh dirahsiakan :) mereka yang selalu ada time susah dan senang aku .tak pernah jemu layan karenah aku .faham aku .tahu kisah aku luar dan dalam .mereka tidak kisah status sebenar diri aku .mereka banyak nasihatkan aku .dan aku senang kawan dengan mereka .sayang korunk :))

hmm , Iman , Piqa dan Che Ai .nama juga dirahsiakan :)) Mereka juga sama seperti Atiqah dan Achik .kawan yang tahu luar dan dalam aku .banyak kongsi cerita .nasihat aku .terima aku as a friends seadanya .thanks korunk .sayang korunk ! :))

Hafiza , Yusma dan Natasa :)) kawan sekelas .tade lah rapad sangat kan ?tapi still cerita sama sama .gurau sama sama .ketawa sama sama .semua sama sama lah kan ? :)) sayang korunk juga !

Hidayatul Aisyah :)) dia nih kapla dekan ohh .kuad nganjeng .terima aku seadanya as her friend .kawan sekelas juga .pandai orang nya .senang kawan dia :))


Rasanya sampai sini dulu kot cerita yang saya .yang tidak sempat di sebut namanya, insyaAllah nama anda akan ada juga pada next entry .sayang semua kawan saya !

SAHABAT SEJATI ADALAH SAHABAT YANG SANGGUP MELUPAKAN KESUSAHAN DIRI DEMI KESUSAHAN SAHABATNYA :))

okay tata~ salam :))





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...