Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Thursday, June 9, 2011

kau rasa kau hebad ? mai baca ni ^^

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera :)

tiba tiba tangan nih rajin pula menari nari di atas keyboard lappy .
alahai , lambat lambat aku update kan ?
aku rasa lepas ni , aku nak update 1 bulan 1 kali .
kira okay lah dari ta update langsung kan ?
dan sebenarnya title takde kaitan pun dengan entry . saje nak tarik ramai orang baca
wahahahahaha ! (ketawa kejam)

sebenarnya sambil aku menaip ni aku dengar lagu.
lagu apa ? macam macam lah . dan aku tiba tiba terberangan ,
contoh kan , macam lagu Senyum kan . aku bayangkan aku tersengih-sengih .
alahai sopannya anak dara tersengih macam kerang busuk . damn damn -,-'
Senyum , tak perlu kata apa apa .
okay sebut lagu nih , teringat dekat kawan FB aku . siapa ?
Dee Irdaniey . sebab baru je tegur dia tadi . ahahahaha walaupun dah lama add dia .
suka style dia . lain dari yang lain . ahahaha :D
*p/s : dia bukan lelaki , dia bukan perempuan . jadi siapa dia ? ^^

okay now dengar lagu ITULAH SAYANG . okay betul betul suka suara YUNA .
dah jadi lagu peberet aku dah sekarang . muahahahaha !
betul ke kalau blogger gadis , tak sopan bahasakan diri aku dan panggil korang dengan panggilan korang ?
jadi , perlu ke jadi hipokrit dalam blog ? TIDAK ! blog tempat kita meluahkan . kalau ada yang nak baca , bacalah . tanak baca , boleh blah . tak perlu nak jadi orang lain .
kan ? just be yourself kan lebih senang . so lepas ni aku nak guna kata ganti nama AKU sahaja .
kan senang . mudah dan simple . kenapa aku tak terfikir sebelum ni ? damn damn~
okay esok dah pulang ke parit king. aku MALAS ! malas nak start kelas . malasnyaaaaaaaa !
nampak tak kemalasan aku di tahap apa sekarang ?
barang semua tak beli lagi . dan bergelar PELAJAR TANPA ASRAMA . sungguh tidak seronok !

aku sebenarnya tak tahu nak taip apa lagi . kejap kejap . fikir fikir . okay dah .
pernah ta hadapi situasi , perasaan nak update membuak buak !
tapi bila depan lappy , dah sign in . tiba tiba perasaan tu mati pucuk macam tuh je .
pernah ? mesti pernah kan . okay itu yang aku alami sekarang .
okay lah . sampai sini saja . sila marah sekarang ! ahahahaha
excited korang bukak blog aku nak baca , tiba tiba entry hampeh . maaf ler . tak sengaja . ehehehe :D

kita jumpa di lain entry . daa ^^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...