Dear Readers , Welcome To ZieZieQ's Official Blog . Do Respect Me As The Owner . You Follow Me , I Will Follow You Back . Mind Your Manners And Your Words . Thank You And Enjoy Reading

Ikut !

Wednesday, January 25, 2012

friends :)

assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera :)

wah , tahun lepas entry terakhir aku . lama jugak idok update yeh . hehehe *lama lah sangat kan . busy lah dengan kehidupan yang makin tough . err , tough bagi aku lah . okay aku tahu aku failed parking tadi . jujur lah cakap , frustrated gila ! nak nanges ? tak . nak marah ? tak . aku rasa macam nak mogok bercakap . okay diam . takpe lah . minggu depan usaha lagi . i know i can do it *semangat ! hmm , tiba tiba rasa macam nak makan cake lah . tak pun makan prosperities burger .


aku rindu kawan lama aku lah . bukan bermaksud aku tak happy dengan kawan baru . sama sekali tidak . mereka hebat ! tapi manusia kan . takkan lah dengan mudah lupakan semua kenangan silam . aku rindu sangat sangat . nak jalan jalan ramai ramai . hang out . snap gambar . makan makan . bercerita bagai . sekarang ? masing masing dah jauh . masing masing dah ada life sendiri . ingat ke mereka dekat aku ? ingat ke mereka dengan semua kenangan itu ? ingat ke ? aku nak contact diorang , nak cerita semua masalah , nak dengar masalah mereka tapi aku takut . sejujurnya lah . aku takut . takut tak dilayan , takut menganggu . macam macam jenis takut lah ada . ye aku memang penakut :(

err , kawan kawan semua . aku tahu aku ada banyak salah dengan korang semua . mungkin kata kata aku , mungkin perlakuan aku . kalau aku ada salah , aku minta maaf sangat sangat dengan korang . aku rindu gila dekat korang . lagi lagi dengan yang sama sama g jaybee 2 tahun lepas . tahun 2010 . yes i will not forget it . kenangan indah dalam hidup aku :') kalau korang rasa aku ada salah dekat korang , tegur lah aku . aku minta maaf . aku tahu korang happy dengan life korang . sebab tu aku tak mahu kacau . hukkkk . rindu gila seyh dengan korang . serius rindu . ye , aku juga rindu korang berdua yang sudi ajak aku g jay bee tahun lepas . korang berdua yang selalu pernah ada time susah senang aku . rindu :'(

a true friend is someone that accept our weakness , that willing to be at our side no matter hard or easy , that doesn't care to be there when we need them , that always support us , that always listen to our problem , that advice us when there is wrong or right , that smile with us , laugh with us and cry together .

once i got friends like that but maybe my mistakes , i lost them all . i wish i am still their friend no matter what happened . i wish :'(

p/s: saya sayang si dia . yang comel comel tu . i love you :D

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...